دانلود فول آلبوم احمد ظاهر خواننده افغانستانی با لینک مستقیم و همراه با متن کامل آهنگ ها

دانود تمامی آهنگ های زیبای احمد ظاهر با پخش آنلاین هر اهنگ

آهنگ من غلام قمرم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ من غلام قمرم احمد ظاهر

من غلام قمرم، غیر قمر هیچ مگو
پیش من جز سخن شهد و شکر هیچ مگو

دوش دیوانه شدم، عشق مرا دید و بگفت
آمدم نعره مزن، جامه مدر، هیچ مگو

ای نشسته تو درین خانهٔ پر نقش و خیال
خیز ازین خانه برو، رخت ببر، هیچ مگو

گفتم این روی فرشته ست عجب یا بشرست
گفت این غیر فرشته ست و بشر، هیچ مگو

آهنگ من غلام قمرم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ من مست و تو دیوانه احمد ظاهر

من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه
صد بار تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه

گفتم : ز کجایی تو؟ تسخر زد و گفت ای جان
نیمیم ز ترکستان نیمیم ز فرغانه

نیمیم ز آب و گل نیمیم ز جان و دل
نیمیم لب دریا نیمی همه دردانه

گفتم که رفیقی کن با من که منت خویشم
گفتا که بنشناسم من خویش ز بیگانه

من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه
صد بار تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه

آهنگ تنها تویی تنها تویی احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ تنها تویی تنها تویی احمد ظاهر

تنهــــا تویی تنهـــا تویی در خلوت تنهاییم
تنها تو میخواهی مــرا با این همه رســواییم

ای یار بــی همتای من سرمایــه ســودای مـن
گر بی تو مانم وای من وای از دل ســــوداییم

جان گشته سر تا پا تنم از ظلمت تـــن ایمنـــم
شد آفتــــاب روشنم پیـــدا به نـا پیــداییــــــــم

گــر چه میان آتشم با یاد روی تـو خوشـــــــم
از غم قدحها میکشم وه زین قـــــدح پیمــانیـــم

من از هوس ها رسته ام از آرزو ها جسته ام
مرغ قفس بشکستــه ام شــادم ز بی پـــروائیـم

دانی که دلدارم تویی دانــــم خـــریدارم تویــی
یارم تویی یارم تویی شــــادی ازین شییدائیــــم

آن رشک مهر و مشتری آمد بصد افسونگری
گفتم به زهره ننگــری ای دولـــت بینــایـــــــم

آهنگ نگاه کن نگاه کن احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ نگاه کن نگاه کن از احمد ظاهر

نگاه کن که نریزد دهی چو باده بدستم
فدای چشم تو ساقی بهوش باش که مستم

کنم معالجه یکسر به صالحان می کوثر
بشرط آنکه نگیرند این پیاله ز دستم

نه شیخ میدهدم توبه و نه پیر مغان می
ز بس که توبه نمودم، زبس که توبه شکستم

ز گریه آخرم این شد نتیجه در پی زلفش
که در میان دو دریای خون فتاده نشستم

آهنگ قـدح را سـر کنید احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ قدح را سر کنید احمد ظاهر

قـدح را سـر کنید، شب را سحر کنید
غـــم دنیا را از سـر بـه در کنید

زندگی چیست؟ خُـــــون دل خـوردن
زیر دیوارِ آرزو مُردن، زیر دیوارِ آرزو مُردن

شـدم از یــــاد تـو فــــــــــــــــــــرامـوش
تـو رفـتـی پـیــر شـد بَـیـن مــا آغــوش

قـدح را سـر کنید، شب را سحـــر کنید
غـــم دنـیـــــــــــــا را از سـر بـه در کنید

زندگی چیست؟  خُـــــون دل خـوردن
زیر دیوارِ آرزو مُردن، زیر دیوارِ آرزو مُردن

قـدح را سـر کنید، شب را سحـــر کنید
غـــم دنـیـــــــــــــا را از سـر بـه در کنید

رسـم دو رنـگـی آیـیـن مـــــــا نـیـسـت
یـکــــــــــــرنـگ بــاشـد روز و شـب مـن

قـدح را سـر کنید، شب را سحـــر کنید
غـــم دنـیـــــــــــــا را از سـر بـه در کنید

آهنگ سلطان قلبم تو هستی احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ سلطان قلبم تو هستی احمد ظاهر

یک دل میگه برم برم یک دلم میگه نرم نرم
طاقت نداره دلم دلم بی تو چه کنم

پیش عشق ای زیبا زیبا
خیلی کوچک است دنیا دنیا
با یاد توام هرجا هرجا ترکت نکنم
سلطان قلبم تو هستی تو هستی

دروازه های دلم را شکستی
پیمان یاری به قلبم تو بستی
با من پیوستی

اکنون اگر از تو دورم به هرجا لا لا لا ا اا لا …لا
بر یار دیگر نبندم دلم را …..لا لا لا لااااا
سرشارم از آرزو و تمنا  ای یار زیبا

حالا همه با هماا
سلطان قلبم تو هستیلا لا لا ااااااااا
اکنون اگر از تو دورم به هرجا
بر یار دیگر نبندم دلم را
سرشارم از آرزو و تمنا
ای یار زیبا
یک دل میگه برم برم یک دلم میگه نرم نرم
طاقت نداره دلم دلم بی تو چه کنم

پیش عشق ای زیبا زیبا آآآاااااا……..
خیلی کوچیکه دنیا دنیالا لا اااااااااااااا
با یاد توام هرجا هرجا…….اااااااا
ترکت نکنم
سلطان قلبم تو هستی تو هستی
دروازه های دلم را شکستیا
پیمان یاری به قلبم تو بستی
با من پیوستیا  اااا…..
اکنون اگر از تو دورم به هرجا
بر یار دیگر نبندم دلم را
سرشارم از آرزو و تمنا لا لا لا
ای یار زیباالا الاا
لا لا لالالالا
لالالالالای لالالای
لالالالی

آهنگ بنازم قلب پاکت مادر من احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ بنازم قلب پاکت مادر من احمد ظاهر

بنازم قلب پاکت ، مادر من
بگردم دور خاکت ، مادر من

سیاه شد روزگار من سیاه شد
خدایا مادرم از من جدا شد

فلک با من چرا این ناروا کرد
که یکدم مادرم از من جدا کرد

آهنگ اگر ای آسمان احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ اگر ای آسمان احمد ظاهر

اگر ای آسمان خواهم که یکروز
ازین زندان خاموش پند بگیرم

به چشمِ کودک گریان چه گویم
ز من بگذر که من مرغ اسیرم

کجایی دلبر من ؟ ز دستت بیقرارم
میروی ز عشقم جانا کجایی تو ؟

در انتظارت ماندم جانا کجایی؟
ترا میخواهم و دانم که هرگز

به کام دل در آغوشت نگیرم
تویی آن آسمان صاف و روشن
من این کنج قفس مرغ اسیرم

آهنگ در کنج دلم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ در کنج دلم احمد ظاهر

در کنـــج دلـــم عشق کسی خــانه نــدارد
کس جای در این کلبه ویـــرانه نــــــدارد

دل را به کف هر که نهم بــــــــاز پـس آرد
کس تـــاب نگهــداری دیوانــــه نـــــدارد

در بزم جهان جزدل حسرت کش ما نیست
آن شمع کــــه میسوزد و پــــروانه ندارد

گفتم مه من از چــه تـــــو در دام نیفتـتی
گفتــــا چه کنـــم دام شمـــا دانـــه نـدارد

در انجمن عقـــل فروشان ننهــــم پـــــای
دیـــوانه سر صحبت پــــــروانه نـــدارد

تا چنـــد کنی قصه ز اسکنــــــدر و دارا
دو روزه عمـــر این همــه افسانـه ندارد

آهنگ از تو دورم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ از تو دورم احمد ظاهر

از تـــو دورم مــن و دیوانـــه و مــدهوش توام
آنچنان محــو تو گشتم کــــــه در آغــوش تـوام

یکــــدم از دل نبـــرم یــــاد دل آویـــــز تـــــرا
گر چه چون عشق ز دل رفتــه فـراموش تـوام

نگــــه گــرمم و در چشــم سخـــن گـــوی توام
هـــوس بــوسه ام و در لب خــــــاموش تــوام

همچـــواشکی کـــه زجـــان ریخته در دامن تو
چــون صدائی کــه ز دل خاسته در گوش توام

پـــای تـــا سر همــه طوفانـــــــــم آشفتگیــــــم
بحـر در موجم و عمریست که در جـوش تـوام

گــر چه در حسرتم از دوری بــــــرق نگهــت
زنـــده با یاد تو و گـــرمی آغـــوش تــــــــوام

در دل شب تـــاریک کــه چـــون بخت منسـت
تــا سحــر منتظــر صبح بنــــــا گـــوش تــوام

خــــاطر نازکت آزرده شـــد از محنـــت مـــن
بـــار سنگینـــــم و آویختــــه از دوش تــــــوام

آهنگ اگر بهار بیاید ترانه ها خواهم خواند احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ اگر بهار بیاید ترانه ها خواهم خواند احمد ظاهر

اگر بهار بیاید ، ترانه ها خواهم خواند
ترانه های خوشى ، عاشقانه خواهم خواند

به گهوارۀ آغوش من چو آیی تو
به گوش خاطر تو من ، فسانه ها خواهم خواند

گشوده لانه ی عشق و فشانده دانه ی مهر
تو را پرندۀ غمگین به آشیانه خواهم خواند

آهنگ اولین عشقم تو بود احمد ظاهر

دانلود

متن موزیک اولین عشقم تو بود احمد ظاهر

اولین عشقم تـــو بودی اخرین عشقم تو بودی
رفتی از من دل گرفتی با گپ مردم نمــــودی

درد و اندوهم فزودی در سکوت نیمه شبها
با خودم تنها نشستم نغمه مرگو سرودم

کاش هر گز من نبودم کاش هرگز من نبودم
خود بگو با من چه هستی سرکش و مغرور و مستی

عشق یعنی نیمه مردن رشتهء هستی بریدن
آه ای عشق باز کجائی از جهان حسن هایی

با دل افسرده من ساله شد آشنایی
کاش هرگز من نبودم کاش هرگز من نبودم

آهنگ ای بی خبر از درد من احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ ای بی خبر از درد من احمد ظاهر

ای بی خبر از درد من بر آسمان شد گرد من
دیدی چو رنگ زرد من مارا رها کردی و رفتی

عشق مرا نشناختی با دیگران پرداختی
ما را پریشان ساختی دل باختی دل باختی

روزم سیاه کردی و رفتی
بی تو به تنها ساختم با رنج شبها ساختم

با چشم دریا ساختم یعنی سراپا ساختم
تو ترک ما کردی و رفتی

آهنگ آخر ای دریا احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ آخر ای دریا احمد ظاهر

آخر ای دریا  آخر ای دریا
تو هم چون من دل دیوانه داری
موج بر کف شور درسر
نالۀ مستانه داری
عمربی پا گر نه ای

هردم چرا پا در گریزی
ذوق هستی گر نه ای
آخر چرا سامانه داری

آخر ای دریا
کجا جویم سراغ منزلت را
در چه پیدایی نهانی
در چه سرحد خانه داری

تا کجا خواهی رمیدن
تا به کی خواهی تپیدن
گه به ساز شمع سوزی
گه پر پروانه داری

آهنگ اگر تو یارک من باشی احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ اگر تو یارک من باشی احمد ظاهر

اگر تو یارک من باشی ، من بدنیا غمی ندارم
اگر تو مهمان من باشی ، من بدنیا همه را دارم

اگر یک شب تو آیی به برم ، همه گلها بسرت می پاشم
اگر تو یاد نمایی از من ، از خوشی تا به سحر می گویم

که تو دلدار منی ، که تو جانان منی
که تو غمخوار منی ، دوستت دارم

اگر یک شب مهربان شوی ، از روی لطف بگیری خبرم
اگر از ناز برویم خندی بکشم دردی را بچشم سرم

که تو دلدار منی ، که تو جانان منیی
که تو غمخوار منی ، دوستت دارم

آهنگ اگر تو یارک من باشی احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ ای جان من اسیرت احمد ظاهر

ای جان من اسیــرت ای عمر من فــدایت
عمــرم به آخر آمد بی لعل جــــان فـزایت

تو میروی خرامان من با دو چشم گریـــان
آشفته و پــریشان چــون کاکل از قفــــایت

نی بخت آنکه یک شب دستم کشد به زلفت
نی پای آنکه روزی بگــریزم از جفــــایت

آهنگ چه بیهوده چه ساده احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ چه بیهوده چه ساده احمد ظاهر

چه بیهوده چه ساده من عاشق خسته
یک عمری به هوای تو و عشق تو دویدم

ولی از تو جوابی نشنیدم نشنیدم
بجز عشق پاکم از این دل چه میخواستی

چرا راست نگفتی اگر مرا نمی خواستی
دیگر دوستت ندارم برو زود از کنارم

برو زود از کنارم
تو بودی سرابی که فریب تو را خوردم

دریغا از این دل که بدست تو سپردم
دیگر دوستت ندارم
برو زود از کنارم برو زود از کنارم

آهنگ به خدا تنگ است دلم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ به خدا تنگ است دلم احمد ظاهر

بخدا تنگست دلم تنگست دلم
نه او آتش میگیرد نه زغم آب می شود

مگر از سنگ است دلم
سنگست دلم سنگست دلم

پس آن چشم سیاه پس آن رنگ لبان
پس یک رنگی تو پس آن سادگی ها

پس پنهان دیدنت پس طرز سخنت
ای گل تازه و تر پس عطر بدنت

پس آن طرز نگاه پس آن ناز و ادا
پس گفتار خوشت آهنگ صدا

آهنگ اگر آواره و مستم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ اگر آواره و مستم احمد ظاهر

تو گر هستی به پاکی شُهرۀ شهر
مرا رسوا و بدنام آفریدن

اگر می خواره و مستم به کس چی؟ به کس چی؟
اگر آواره و مستم به کس چی؟ به کس چی؟

اگر پیمانه بشکستم به کس چی؟ به کس چی؟
اگر آواره و مستم به کس چی؟ به کس چی؟

اگر باشی تو امشب لیلی من، به کس چی؟ به کس چی؟
چو مجنون عاشقت هستم به کس چی؟ به کس چی ؟

اگر باشی توامشب ساقی من به کس چی؟ به کس چی؟
دهی پیمانه به دستم به کس چی؟ به کس چی؟

آهنگ چشم سیاه قربانت شوم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ چشم سیاه قربانت شوم من احمد ظاهر

چشم سیاه داری قــربانت شــوم مــن
خانه کجـــا داری مهمانت شــوم مـن

زلف سیــه داری قــربانت شــوم من
خانـــه کجا داری مهمــانت شوم مـن

ســـرت عاشق شــدم رویته قربان
گـــرفتار تو ام مــــویتــه قـربــان

هزاران راز دل نا گفتـــه گفتــــی
دو چشمان سخن گــویته قـربـــان

اگـــر یار مــــرا دیدی به خلـوت
بگــو ای بیوفا ای بی مــــــروت

گــریبان راز دستت چاک کــردم
نخواهم دوخت تــــا روز قیـامت

آهنگ بگذار بگریم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ بگذار بگریم احمد ظاهر

بگذار بگریم من و بگذار بگریم
بگذار در این نیمه شب تار بگریم

در ماتم پژمردن گلهای امیدم
بگذار که چون ابر به گلزار بگریم

مرغ دل من پر زد و افتاد به دامش
بگذار بر این مرغ گرفتار بگریم

غمخوار من خسته بجز دیده ی من نیست
بگذار به غمخواری خود زار بگریم

او رفت و امید دل من دور شد از من
بگذار که در دوری دلدار بگریم

در ورطه ی دیوانگی ام میکشد این عشق
بگذار بر این عاقبت تار بگریم
او خنده زنان رفت و مرا اشک فشان کرد

آهنگ بت نازنینم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ بت نازنینم احمد ظاهر

بت نازنینم مـــــه مهـــربانم
چرا قهــری از من بلایت بجانم

عزیزم! چه کردم که رنجیدی از من
بگو تا گناه خودم را بدانم

ز درس محبت به جز نام جانان
به چیزی نگردد زبان در دهانم

چه داستان کنم گر روی جای دیگر
که این ملک پر شد از داستانم

آهنگ بازی تو کردی با سرنوشتم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ بازی تو کردی با سرنوشتم احمد ظاهر

بازی تو کردی با سر نوشتم
رحمی نکردی من نا امیدم
هرگز دوباره سویت نیایم
کردی تو پا مال این عشق پاکم

رفتم ز کویت با چشم گریان
دیگر نیایم با اه و افغان
هرگز دوباره سویت نیایم
کردی تو پا مال این عشق پاکم

نامت نگیرم دیگر نجویم
چشمان مستت در زندگیم
هرگز دوباره سویت نیایم
کردی تو پا مال این عشق پاکم

آهنگ ای ساربان آهسته ران احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ ای ساربان آهسته ران احمد ظاهر

ای ساربـــان آهسته ران که آرام جـانم میـرود
آن دل که با خود داشتم با ستـــــانم میــــــرود

محمـــل بدار ای ساربان تندی مکن با کاروان
کــز عشق آن سرو روان گویی روانم میـرود

در رفتن جــان از بدن گویند هـر نوعی سخن
من خودبه چشم خویشتن دیدم که جانم میـرود

باز آی و بر چشمم نشین ای دلفریب نازنیـــن
کاشوب و فــریاد از زمین بر آسمانم میــرود

آهنگ میهن ای میهن احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ میهن ای میهن احمد ظاهر

تنیده یاد تو در تار و پودم ، میهن ای میهن
بود لبریز از عشقت وجودم ، میهن ای میهن

تو بودم کردی از نابودی و با مهر پروردی
فدای نام تو ، بود و نبودم ، میهن ای میهن

فزون‌تر گرمی مهرت اثر می‌کرد ، چون دیده
به حال پر عذابت می‌گشودم ، میهن ای میهن

به هر مجلس به هر زندان ، به هر شادی به هر ماتم
به هر حالت که بودم با تو بودم ، میهن ای میهن

اگر مستم اگر هوشیار ، اگر خوابم اگر بیدار
به سوی تو بود روی سجودم ، میهن ای میهن

به دشت دل گیاهی جز گل رویت نمی‌روید
من این زیبا زمین را آزمودم ، میهن ای میهن

آهنگ امشب به یاد روی تو احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ امشب به یاد روی تو احمد ظاهر

امشب بـــه یاد روی تــو غوغا کنم غوغا کنم
دل را بــدست غم دهم پس شکوه از دنیا کنـم

امشب به یـاد عشق تو با اشک خود تنها شوم
آنقدر زاری ها کنم تا سیل خون بر پا کنـــــم

خندی به عشق پاک من گویی که من دیوانه ام
گویی من دیوانه خــود در ساغـر و مینا کنـــم

آهنگ خودت میدانی گل من احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ خودت میدانی گل من احمد ظاهر

خودت میدانی گل من خودت میدانی
باید بدانی گل من باید بدانی

عاشقت هستم گل من عاشقت هستم
چرا بسویم تو شبی تنها نیایی

تو از اسمانها با من سخن گو
تو از می و جام ها با من سخن گو

تو یار زیبای من تو عشق تنهای من
طاقت هجران تو دگر ندارم

تو بر قلب زارم رحمی نکردی
تو بر اشک هایم گاهی ندیدی

تو یار زیبا من تو عشق تنهای من
طاقت هجران تو دگر ندارم

آهنگ ز جان من چه میخواهی احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ ز جان من چه میخواهی احمد ظاهر

ز جــــان من چه میخواهی تـو رفتی بی تومن مردم
زمن دیگر چه میجویی من ای پیمــان شکن مـــردم

بـــه تو عمری وفـــا کردم دریغـــا بی وفا بـــــودی
چه شبها بی تو سر کردم تو آن شب هـا کجـا بودی

در آغوش که سرکردی درآن شب ها که یارت بود
کــه چشمم تا سپیــده دم بــــدر در انتظارت بـــــود

دلم را بردی و رفتی بــرو عاشق مرا کـــــم نیست
تــــو شمع بزم اغیـــاری دلم را تاب این غم نیست

آهنگ شادی کنید ای دوستان احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ شادی کنید ای دوستان احمد ظاهر

شادی کنید ای دوستان، من شادم و آسوده ام
بوی جوانی بشنوید، از پیکر فرسوده ام

شادم کنون، شادم کنون، از بند آزادم کنون
فریادی شادی میکشد، قلب خدا دادم کنون

ای کودکانی رهگذر، من چون شما آسوده ام
هر چند راهی عمر را، بیش از شما پیموده ام

بازی کنیم ای کودکان، بازیست کار زندگی
من هم خزان را دیده ام، هم نو بهار زندگی

در کلبه ی آرام من، آرامش و شادی بود
گر نغمه میخواند دلم، گل بانگ آزادی بود

آهنگ شبهای ظلمانی احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ شبهای ظلمانی احمد ظاهر

شبهای ظلمانی، میان طوفان ها
آواره قلب من در دشت و بیابانها با صد ارمان ها
ابر ها سیاه، بر رخ اختران

اشک از چشم من روان شد چو بارانها
با صد ارمان ها
شور تو در سر من، عشق تو در دل من
نقش تو جاودانی

شبهای تار بی تو، ریزم زدیده ی دل
سرشک ارغوانی
شام فراق سر رسید، صبح امید تیره شد
به دل ستاره های شب، ز یأس و رنج خیره شد

آرزو خاک شد، چشم در انتظار، در امید وصال
شرح جان سوز من بلند شد به آسمانها
با صد ارمان ها

ای خوش آن شبهای مهتاب که در کنار من
بودی

یا به گلزار و بوستان ها، در اختیار من بودی
گذشت آن زمانها، خزان شد آن بهار ها،
به دل بماند داغ ها

آرزو خاک شد، چشم در انتظار، در امید بهار،
زار شد پیکرم
اشک از چشم من روان شد چو باران ها
با صد ارمان ها

آهنگ ستاره دیده فروبست احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ ستاره دیده فروبست احمد ظاهر

ستاره دیده فرو بست و آرامید و بیا
شراب نور به رگهای شب دمید و بیا
ستاره دیده

به گام های کسان می برم گمان که تویی
دلم زسینه بیرون شد زبس طپید و بیا
ستاره دیده

نیآمدی که فلک خوشه خوشه پروین داشت
کنون که دست سحر دانه دانه چید و بیا
ستاره دیده

زبس بدامن شب اشک انتظارم ریخت
گل سپید شگفت و سحر دمید و بیا
ستاره دیده

به وقت مرگ ام اگر تازه می کنی دیدار
به هوش باش که هنگام آن رسید و بیا

آهنگ لیلی لیلی دلبر دلدار من احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ لیلی لیلی دلبر دلدار من احمد ظاهر

لیلی لیلی دلبر و دلدار من هستی
شوخ ستمگار من هستی
جان جان بلی بلی یار تو هستم
در پی آزار تو هستم

قهر مکن ناز مکن جور نو آغاز مکن
زخم دلم باز مکن، زخم دلم باز مکن
گر چه پرستار من هستی
شوخ ستگار من هستی

ناز کش ناز منی تو یار دمساز منی
عاشق سرباز منی، عاشق سرباز منی
بین که سزاوار تو هستم
در پی آزار تو هستم

زیبا زیبا یار منی یار من هستی
یار وفادار من هستی
آ آ مونس غمخوار تو هستم
من گل بی خار تو هستم

آهنگ خدا بود یارت احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ خدا بود یارت احمد ظاهر

خدا بود یارت، قرآن نگهدارت
سخی مددگارت، سخی مددگارت

الا یار جان، خطر دارد جدایی
نهال بی ثمر دارد جدایی

بیا که ما و تو تنها نشینیم
که مرگ بیخبر دارد جدایی

دل من زین همه غم ها فسرده
توانم را غم عشق تو برده

دریغا روزی آیی بر سر من
چراغ عمر من بینی که مرده

الا یارک شوخ و نازنینی
چرا از من تو دوری میگزینی

بیایی دیدنم ترسم که آنروز
بغیر از سبزۀ خاکم نبینی

آهنگ کاش بودم لاله احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ کاش بودم لاله احمد ظاهر

کاش بودم لاله تا جویند در صحرا مرا
کاش داغ دل هـویدا بود از سیما مرا

کاش بودم چون کتاب افتاده در کنج خموش
تا نگردد روبرو جز مردم دانا مرا

کاش بودم هـمچو گوهـر تا زند دریا دلى
دل به دریا تا بیایم در دل دریا مرا

کاش بودم هـمچو عنوانى نشان روزگار
تا نبیند چشم تنگ مردم دنیا مرا

کاش بودم هـمچو شمع تا بهـر نگاه دیگران
در میان جمع سوزانند سر تا پا مرا

کاش بودم هـمچو شبنم تا میان بوستان
بود هـر شب تا سحر در دامن گل جا مرا

کاش ” قدسى” از هـوا پر میشدم هـمچون حباب
تا به هـر جا جاى مى دادند در بالا مرا

آهنگ تنها شدم تنها احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ تنها شدم تنها احمد ظاهر

تنها شدم، تنها آسوده از غوغا شدم
از بس که خوردم خون دل
چون غنچه از هم وا شدم
باز از سر آی هر فصل

ای مرغ دل! فریاد کن گلهای این گلزار را
تنها شدم، تنها آسوده از غوغا شدم
از بس که خوردم خون دل
چون غنچه از هم وا شدم

من عاشق تنهاییم خود محرم راز خودم
با نغمه فریاد زن بگو 

تنها شدم، تنها آسوده از غوغا شدم
از بس که خوردم خون دل
چون غنچه ی غمها شدم

آهنگ امشب با قصه دل من گوش میکنی احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ امشب با قصه دل من گوش میکنی احمد ظاهر

امشب به قصه یی دل من گوش میکنی
فــردا مرا چو قصه فــراموش میکنـی

دستم نمیرســد که در آغــوش گیـرمـت
ای مـــاه با که دست در آغـوش میکنی

در ساغرتو چیست که با جرعه نخست
هوشیار ومست را همه مدهوش میکنی

گر گوش میکنی سخنی خـوش بگویمت
بهتـر زگوهری که تو در گوش میکنـی

جـام جهان زخون دل عــاشقان پراست
حرمت نگاهــدار اگرش نوش میکنـــی

سایه چو شمع شعله در افکنده به جمـع
زیــن داستان بــا لب خــاموش میکنــی

آهنگ هر چند که دور از تو احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ هر چند که دور از تو احمد ظاهر

هر چند که دور از تو و پیش دگرانم
هر جا که روم نام تو آید به زبانم

آری بخدا بی تو سر زیستنم نیست
نا دیدن روی تو تحمل نتوانم

احوال تو از خط قشنگ تو بجویم
هر روزه براه منتظر نامه رسانم

هر جا که روم یاد تو را میکند این دل
در قلب منی گر چه میان دیگرانم

آهنگ گل سنگم گل سنگم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ گل سنگم گل سنگم احمد ظاهر

گل سنگم گل سنگم چی بگم از دل تنگم
مثل آفتاب اگه بر من نتابی سردم و بی رنگم

گل سنگم گل سنگم چی بگم از دل تنگم
مثل آفتاب اگه بر من نتابی همه آهم همه دردم

مثل طوفان پر گردم همه آهم همه دردم
مثل طوفان پر گردم 

باد سردم که تو صحرا می پیچم دور تو می گردم
بی تو پر پر میشم دو روزه دل سنگت برام می سوزه

گل سنگم گل سنگم چی بگم از دل تنگم
مثل آفتاب اگه بر من نتابی سردم و بی رنگم 

گل سنگم گل سنگم چی بگم از دل تنگم
مثل آفتاب اگه بر من نتابی سردم و بی رنگم

گل سنگم گل سنگم چی بگم از دل تنگم
مثل آفتاب اگه بر من نتابی همه آهم همه دردم

مثل طوفان پر گردم همه آهم همه دردم
مثل طوفان پر گردم گل سنگم

آهنگ پیدا شد پیدا شد احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ پیدا شد پیدا شد احمد ظاهر

پیـــدا شد و پیـــدا شد گمگشته مـــا امشب
می چــرخم و میرقصم با بـاد صبا امشـب

یک روز نشد با ما این چرخ فلک همـراه
گویی من و دل هستیم مهمان خـــدا امشـب

دیوانه دل مسکین بــاور نکنـــد این وصل
حق دارد اگر گوید صد چون وچراامشب

در کلبه ما خورشید مهمان شده باز امروز
در محفل ما مهتاب افشانــده صفا امشـب

آهنگ من ندانستم از اول که تو احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ من ندانستم از اول که تو احمد ظاهر

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی
عهد نا بستن از آن به که ببندی و نپایی
دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم
باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی

ای گفتی مرو اندر پی خوبان زمانه
ما کجاییم درین بحر تفکر تو کجایی
آن نه خال است و زنخندان و سر زلف پریشان
که دل اهل نظر برد، که سریست خدایی

پرده بردار که بیگانه خود این روی ببیند
تو بزرگی و در آینه ی کوچک ننمایی
حلقه بر در نتوانم زدن از بیم رقیبان
این توانم که بیایم به محلت به گدایی

عشق و درویشی و انگشت نمایی و ملامت
همه سهلست تحمل نکنم بار جدایی
روز صحرا و سماست و لب جوی و تماشا
در همه شهر دلی نیست که دیگر بربایی

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم غمم از دل برود چون تو بیایی
گر بیایی دهم ات جان، ور نیایی کشتدم غم
من که باییست بمیرم چه بیایی چه نیایی

شمع را باید از این خانه برون بردن و کشتن
تا که همسایه نداند که تو در خانه ی مایی
سعدی آن نیست که هرگز ز کمندت بگریزد
که بدانست که در بند تو خوشتر که رهایی

خلق گویند برو دل به هوای دگری ده
نکنم خاصه در ایام اتابک

آهنگ گفتم که نرو احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ گفتم که نرو احمد ظاهر

گفتم که نرو مده آزرم
آخر ز فراق تو بیزارم

از نرگس چشم تو بیمارم
دیگر تو مده جور بسیار

در کوی تو من شدم افسانه
با یاد تو دل شده دیوانه

از بوسه ی لب بده پیمانه
ای دشمن دل آفت جانم

بشنو تو دمی آه و افغانم
زین بیش مکن تو پریشانم

آهنگ فقط سوز دلم را احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ فقط سوز دلم را احمد ظاهر

فقط سوز دلم را در جهان پروانه میداند
غمم را بلبلی کآواره شد از لانه مینداند

نگریم چون ز غیرت غیر میسوزد به حال من
ننالم چون زغم یارم مرا دیوانه میداند

به امیدی نشستم شکوه خود را بدل گفتم
همی خندد بمن این هم مرا دیوانه میداند

به جان او که دردش را هم از جان بیشتر دارم
ولی میمیرم از این غم که داند یا نمی داند

نمیداند کسی کاندر سر زلفش چه خونها شد
و لیکن مو بمو این داستان را شانه میداند

آهنگ میروی از من و لبریز فغانم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ میروی از من و لبریز فغانم احمد ظاهر

میروی از من و لبریز فغانم، چه کنم
میشوی دور و ازین غم نگرانم، چه کنم

خواهی آتش به غرورم زن و خواهی بنواز
دوستت دارم و ترکت نتوانم، چه کنم

تو طلبگار جوانهای پر آوازه شدی
من که یک آدم بی نام و نشانم، چه کنم

آهنگ شکایت دارم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ شکایت دارم احمد ظاهر

شکایت دارم حواله دار به تو میگویم
ز دست دیده و دل هر دو فریاد

هر آنچه دیده بیند دل کند یاد
بسازم خنجری نوکش ز فولاد

زنم بر دیده تا دل گردد آزاد
کمان ابرو کمانت را ببوسم
سنان مژگان سنانت را ببوسم

کمند افگن بگیر آن گیسوان را
صدف دندان، لبانت را ببوسم
ز راه دیده در دل خانه کردی
ز پستی خانه را ویرانه کردی

نگویم ز آنچه کردی یا نکردی
فقط یک گپ؛ مرا دیوانه کردی

آهنگ ناله بدل شد گره احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ ناله به دل شد گره احمد ظاهر

ناله به دل شد گره، راه نیستان کجاست؟
خانه قفس شد به من، طرف بیابان کجاست؟

اشک به خونم کشید، آه به بادم سپرد
عقل به بندم فکند، رخنه ی زندان کجاست؟

در تف این بادیه، سوخت سراپا تنم
مزرغم آتش گرفت، نم نم باران کجاست؟

خوب و بد زندگی، بر سر هم ریختند
تا کند از هم جدا، بازوی دهقان کجاست؟

آهنگ روشنی چشمم احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ روشنی چشمم احمد ظاهر

روشنی چشمم بی تو نتوانم
یک شبی با خود بودن و زیستن

عشق تو بر من زجر ها دارد
وصل تو و ما را ز ها دارد

من به اعتبارت گریه سر دادم
در ره وصلت چشم براه بودم

عشق تو بر من زجر ها دارد
وصل تو و ما راز ها دارد

قهر مکن بر من ای دل آرامم
زود باز اشمب تو مرنجانم

تو امـــیـــد من تو پناه من
تو شکوه عشق قصه سای من

آهنگ پر کن پیاله را احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ پر کن پیاله را احمد ظاهر

پر کن پیاله را کین آب آتشین
دیریست ره به حال خرابم نمی برد

این جام ها که از پی هم میشود تهی
دریای اتش است که ریزم به کام خویش

گردم همی رباید و آبم نم برد
من باسمند سر کش جادویی شراب

تا بوده است ز عالم پندار رفته ام
تا شهر آبها دیگر شراب هم
جز تا کنار بستر خوابم نمی برد

آهنگ مست شدم ساقی احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ مست شدم ساقی احمد ظاهر

مست شدم ساقی، مست شدم ساقی
مستم از می بکن ای ساقی زیبا امشب
قد بر افراز و بکن ولوله بر پا امشب

ساقیا مست ز یک جرعه شرابم کردی
ریز یک جرعه ی دیگر که کبابم کردی
شراب ارغوانی ریز در جام
که با هم سر کشیم آرام آرام

محتسب بیخبر آمد به می و مینا زد
سنگ بر سینه ی ما و همگی دنیا زد
بگو با یار کار مشکل من
پیاله سازد از آب و گل من

محتسب ما همه را دست و سر و پا شکند
ای خوش آن سر که بجای سر مینا شکند
خریدار میم هر جا که هستم
که من تا زنده ام می می پرستم

آهنگ وای باران باران احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ وای باران باران احمد ظاهر

وای، باران، باران
شیشه ی پنجره را باران شست
از دل من اما
چه کسی نقش تو را خواهد شست؟
چه کسی؟

چهار فصلش همه آراسته گیست
من چه میدانستم، من چه میدانستم
من چه میدانستم
هیبتی باد زمستانی

من چه میدانستم، من چه میدانستم
من چه میدانستم
سبزه می پژمرد از بی آبی
بی آبی، بی آبی، بی آبی
بی آبی

آه چه رؤیائی طب اگر
آه چه پیوند صمیمیت ها
چه امیدی باطلی، چه امیدی باطلی
چه امیدی باطلی

دلی من میسوزد از بی آبی
بی آبی، بی آبی، بی آبی
بی آبی

آهنگ زیبا نگارم به من نگاه کن احمد ظاهر

دانلود

متن آهنگ زیبا نگارم به من نگاه کن احمد ظاهر

زیبا نگارم به من نگاه کن
طاقت ندارم به هجر تو
این شرار عشق آتشینت
سوخته است دل و جانم

دیگر اشکم مریز دیگر اشکم مریز
زیبای من چشمان من کور شد
اشکها از چشم من ریزد چو بارانها
زیبای من چشمان من کورشد

محو آن زلفان سیاهت من
محو آن لبان گلگونت
محو آن دوچشم سیاهت من
کرده تباهم زیبایم

دیگر اشکم مریز دیگر اشکم مریز
زیبای من چشمان من کور شد
اشکها از چشم من ریزد چو بارانها
زیبای من چشمان من کور شد