دانلود گلچینی از بهترین آهنگ های محلی خراسانی با صدای علی اسدیان، دانلود موسیقی محلی خراسانی علی اسدیان با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موسیقی محلی تربتی علی اسدیان ، موسیقی محلی خراسانی شاد

دانلود آهنگ ای وای از درد جدایی علی اسدیان

دانلود

متن آهنگ ای وای از درد جدایی علی اسدیان

شکست دلم ای روزگار شدم دوباره بیقرار

بد دردیه تنها شدن بسه دلم طاقت بیار

هرکاری کردم واسه اون نخواست بمونه با دلم

رفت و ازم جدا شدو منم دیگه مسافرم

تو لحظه های بی کسیم ضدای قلب من نبود دروغ میگفتی با منی

دل تو با دلم نبود دل تو با دلم نبود …

ای وای از درد جدایی ای وای بگو کجایی

حالم دست خودم نیست دلم گرفته ..

محاله طاقت بیارم کسی رو جز تو ندارم

خرابه دنیا رو سرم دلم گرفته

دلم گرفته دلم گرفته دلم گرفته ..

دوباره خیس چشم من چه کاری کردی با دلم

برس به داد من خدا درد دلو به کی بگم

من حلالت نمیکنم تقصیر من نیست رفتنت

ای وای از درد جدایی ای وای بگو کجایی

حالم دست خودم نیست دلم گرفته 

محاله طاقت بیارم کسی رو جز تو ندارم

خرابه دنیا رو سرم دلم گرفته

دلم گرفته دلم گرفته دلم گرفته 

دانلود آهنگ ای فلک علی اسدیان

دانلود

متن آهنگ ای فلک علی اسدیان

درد و غم تنهایی بدجوری سینه سوزه

مردم منو بهم نشون میدن با انگشت

کی مثل من خورد از زمون خنجر از پشت

با یه غریبه دیدم اونی که میخواستم

اونی که تو زندگی واسش کم نذاشتم

اونی که تو زندگی واسش کم نذاشتم

جوونیمو دادم به پات ولی منو رها کردی

دلی که صاف و ساده بود شکستی با نامردی

دانلود آهنگ زهرا زهرا علی اسدیان

دانلود

تو را چون بلبل نوروز باشه زهرا زهرا

خوشبوتر غنچه ی گلزارم باشه زهرا زهرا

به باغ سایه سارم گل رمیده زهرا زهرا

به باغ سایه سارم گل رمیده زهرا زهرا

دانلود آهنگ محلی خراسانی علی اسدیان چهاربیتی

دانلود

دلبر با خیال دیدنت امروز و فردا میکند

بارها در پشت خنده گریه کردم بی صدا

بارها در پشت خنده گریه کردم بی صدا

عاقبت این خنده ها را گریه رسوا میکند

تازه فهمیدم دلیل پیری بانوی مصر

دانلود آهنگ محلی خراسانی شاد علی اسدیان

دانلود

دانلود آهنگ نگران منی علی اسدیان

دانلود

تو به جای منم داری زجر می کشی

یکی عاشقته که تو عاشقشی

تو به جای منم پر قصه شدی

نذار خسته بشم نگو خسته شدی

نگران منی که نگیره دلم

واسه دیدن تو داره میره دلم

نگران منی مثل بچگیا

تو خوت می دونی من ازت چی می خوام

مگه میشه باشی و تنها بمونم

محاله بذاری محاله بتونم

دانلود آهنگ محلی خراسانی برادر علی اسدیان

دانلود

برادر بی برادر رشد ندارد

به هر مجلس بشیند پشت ندارد

به هر مجلس نشیند کس و ناکس

به هر مجلس نشیند کس و ناکس

مثال دستی که انگشت نداردم

دانلود آهنگ محلی خراسانی علی اسدیان رفیق

دانلود

رفیق گر بی وفا باشد گمش کن

به ظاهر گر طلا باشد گمش کن

رفیق که قدر خوبی را نداند

اگر فرزند شاه باشد گمش کن

منم عاشق به روی ماه مادر

منم پیوسته خاطر خواه مادر

دانلود آهنگ محلی خراسانی علی اسدیان دنبال کسی باش

دانلود

دنبال کسی باش که دنبال تو باشد

دونی اگر نیست به دنبال خودت باش

پرواز قشنگ است ولی بی غم و منت

منت نکش از غیر و پروبال خودت باش