دانلود بهترین آهنگ های علی رزاقی با لینک مستقیم و کیفیت بالا، دانلود گلچین آهنگ علی رزاقی

فول آلبوم معروف ترین آهنگهای علی رزاقی دانلود با کیفیت بالا و متن آهنگ

دانلود آهنگ غم دارم امشب تو ببار باران علی رزاقی

دانلود

آخی بنال ای دل که من غم دارم امشب

آی نه دلسوز و نه همدم دارم امشب

نه در غربت دلم شاد و نه رویی در وطن دارم

الهی بخت برگردد از این حالی که من دارم

دانلود آهنگ لالا کن بهترین مادر دنیا علی رزاقی

دانلود

لالا کن بهترین مادر دنیا

لالا کن توی خاموشی و تنها

بخواب تا رنگ بی مهری نبینی

از این دنیای نامردی و غم ها

تو مثل قرص ماه شب میمونی

که میتابی به بالای سر ما

دلم گرمه نوازش های تو بود

که میکشیدی تو بر پیکره ما

حالا من موندمو با خاطراتی

که تو ذهنم از تو ریشه کرده

دانلود آهنگ بار غم علی رزاقی

دانلود

این زمونه با من چه کرده زندگیم پر از زخم و درده

تا به کی خدا غم بباره دل میگه که طاقت نداره

تا به کی خدا هر دقیقه بار غم رو دوشم بذاره

دل میگیره بی عشق میمیره دیگه جانم از دنیا سیره

عشق میمیره دلبر میمیره دیگه جانم از دنیا سیره

میگیره چرا ای خدایا بخت عاشقا رنگ تیره

دانلود آهنگ اباصالح التماس دعا علی رزاقی

دانلود

اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم باش

اباصالح التماس دعا ، هر کجا رفتی یاد ما هم باش

نجف رفتی سامرا رفتی کاظمین رفتی یاد ما هم باش

بقیع رفتی جمکران رفتی کربلا رفتی یاد ما هم باش

اباصالح التماس دعا هر کجا رفتی یاد ما هم باش

اباصالح التماس دعا هر کجا رفتی یاد ما هم باش

دانلود آهنگ جانها فدایت یا حسین جان علی رزاقی

دانلود

کاروان می آید و غم در کمین  یا حسین جان

پرچم مشکی آقا شد زمین  یا حسین جان

باز هوای دل هوای اربعینه یا حسین جان

آرزو دارم بیایم کربلایت یا حسین جان

گوشه چشمی کن ای جانها فدایت یا حسین جان

روز محشر باز به فریاد دل من یا حسین جان

دانلود آهنگ فلک بسه علی رزاقی

دانلود

خدا اشکم لب مشکه شب و روزام پر درده

از این دنیا شدم خسته فلک بسه فلک بسه

نم بارون دلم داغون چه کردی با من دلخون

هوای من خدا سرده فلک بسه فلک بسه

دانلود آهنگ خداوندا جوانیم به سر رفت علی رزاقی

دانلود

آخی خداوندا جوانیم به سر رفت

آخی خداوندا جوانیم به سر رفت

های درخت شادکامی بی ثمر رفت

های درخت شادکامی بی ثمر رفت

دانلود آهنگ کوه درد علی رزاقی

دانلود

 ای وای چه کنم بخت من اینه

حال و روز شب همینه , حال و روز شب سیاهه

وای هر کس میگه بشینم وای نامرد روزگاره

از درد دنیا به خود پیچیدم کسی حالمو ندونه

بغضی گرفته توی گلومو غمی سنگین توی چشامه

دانلود نوحه زینب زینب علی رزاقی

دانلود

زینب زینب زینب قارداش باشونین اوستونده زولفی آراران زینب 

زینب زینب زینب صحرای مصیبت ده غمنن قوجالان زینب 

غم قهرمانی زهرا نیشانی ای روح با ایمان جانیم سنه قوربان

دانلود نوحه دلی دارم غمش داده زمونه علی رزاقی

دانلود

آخی دلم هــی
دلی دارم غمش داد زمونه آی بلال یار بلال
غصه هاشو خدا هیچکس ندنه آی بلال یار بلال

اگه دردمو روی سنگی نویسم آی بلال یار بلال
دلش میگیره از چشمای خیسم آی بلال یار بلال

آه از جدایی بلال یار بلال
یارم کجایی بلال یار بلال
آه از جدایی بلال یار بلال

دانلود آهنگ قصه تلخ روزگار علی رزاقی

دانلود

قصه ی تلخ روزگار قصه ی دنیای منه

گریه و اشک و آه و غم

مهمون شب های منه

ای روزگار بی وفا کردی جدا تو یار من

بالین خاک جسم او اندوه و ماتم کار من

آه از دلم آه از دلم صد داد و بیداد از دلم

آخر رسید این زندگی اما نشد شاد این دلم

دانلود آهنگ گلعذار علی رزاقی

دانلود

گلعذارم مردم از انتظار
بیقرارم شده این قلب زار

عاشق و باز عاشقی بی نفس
بی تو من باز مانده ام در قفس

دانلود آهنگ کجایی مادر خوبم علی رزاقی

دانلود

چراغ خانه ام خاموشه امشب

کجایی مادر خوبم کجایی

کجایی تا کشی دست محبت

چو طفلان بر سر و رویم کجایی

کجایی مادر خوبم کجایی

کجایی یار محبوبم کجایی

دانلود آهنگ مینالم از تو دنیا مینالم از جدایی علی رزاقی

دانلود

هی می نالم از تو دنیا مینالم از جدایی

مینالم از جدایی

از اون دلی که پاک عشقی که زیر خاک از درد بی وفایی

درمون نداره دوری جز صبرو جز صبوری

جز صبرو جز صبوری

زخمشو زد زمونه خدا خودش میدونه

خدا خودش میدونه

دانلود آهنگ ریشه کرده غم به جانم علی رزاقی

دانلود

هی ریشه کرده غم به جانم دل شکسته چون خزانم

ریشه کرده غم به جانم دل شکسته چون خزانم

میباره خدایا هر شب اشک حسرت از نگاهم

غصه شده کار شبهام ای خدا زیاده دردام

خسته ترم از همیشه تیشتو نزن به ریشه

دانلود آهنگ ای روزگار از تو دلگیرم علی رزاقی

دانلود

ای روزگار از تو دلگیرم غم غربت کند پیرم دلم داغونه

دلم خونه چون آن ابرم که با بغض پر از دردم چشام میباره

ببین دنیا چه بی رحمی که هرکس از جفای تو داره میناله

با نامردی تو ای ظالم شدی حاکم به دنیای که ظلم بسیاره

دانلود آهنگ نداره این دنیا وفا نداری نه علی رزاقی

دانلود

نداره این دنیا وفا نداری نه
ظلم نکن دنیا صفا نداریم نه

نداره این دنیا وفا نداره
نه ظلم نکن دنیا صفا نداره نه
چه سود از این دنیا

که آخرش ما هم اسیر خاکیم و بقا نداره نه

خوشیم و بی ارزش گریه داره این حال
ظلم می کنیم هر دم
میره این روزا
من میخورم اما چاره ای نیست

باید نفس کشید 
طاقت تا تموم شه، شاید

خیلی حرفا هست که باید شنید
اما اینقدر درگیریم نمی فهمیم 
روزا میگذرن و میرن 

ما همچنان اینجا مشغول دنیاییم 
وای به حال ما وای به حال ما 

دانلود آهنگ دلم شکسته برگرد علی رزاقی

دانلود

دلم گرفت خدایا شدم غریب و تنها

دیگه خوشی ندیدم شدم اسیر دنیا

شبام سیاه و تاره چشام بارون میباره

قسم به قلبِ پاکم روزام چه بیقراره

دلم شکسته برگرد صدام گرفته برگرد

کشتی غم تو دریا به گل نشسته برگرد

دانلود آهنگ دلم تنگه علی رزاقی

دانلود

دلم تنگه آی دلم تنگه با غمت میسوزم

بگو تا کی چشمامو به راه تو بدوزم

غم دنیا رو دلم سنگینه

دلم بی روحه دلم غمگینه

خدا میدونه بی تو حال من همینه

غم دنیا رو دلم سنگینه

دلم بی روحه دلم غمگینه

خدا میدونه بی تو حال من همینه

دانلود آهنگ پدر علی رزاقی

دانلود

دنیا دنیا لعنت به تو دنیا

بازم غم آوردی لعنت به تو دنیا

از من جدا کردی مهر پدرم را

اشکام شده جاری از غم پر جانم

پیر شدم ای دنیا با این که جوانم

حالم خرابه ای خدا و دل غمینم

با غصه ها و گریه ها من همنشینم

لعنت به تقدیر سیاه شوم دنیا

داغ پدر تنهاترم کرد ای خدایا

دانلود آهنگ روزگار دیگر جایی برای غم هایت ندارم علی رزاقی

دانلود

روزگار دیگر جایی برای غم هایت ندارم

بس خیانت دیدم از رفیقانم؛ طاقت ندارم!

دل کبابه از بس دل شکستن، هی آزرده جانم

ای خدا بسه! آخر برید از من غصه امانم

علی رزاقی روزگار دیگر جایی برای غم هایت ندارم

دانلود آهنگ فلک داد و فلک بیداد از این دل علی رزاقی

دانلود

فلک داد و فلک بیداد از این دل

هزاران ناله صد فریاد از این دل

فلک با قلب بیمارم چه کردی؟

به درد و غم گرفتارم، تو کردی

به سر شد عمر من؛ شادی ندیدم

به سینه غم نشست و نا امیدم

کشم آهی دل دشمن بسوزه

که دل خون هنوزم که هنوزه

دانلود آهنگ غم دارم امشب تو ببار باران علی رزاقی

دانلود

غم دارم امشب تو ببار باران دیگه تمومه درد روزگاران

ماتم گرفتم بس که افسردم از هر کسی من پشتِ پا خوردم

از غصه مجنون شده دیوانه؛ درمون نداره دلِ بیچاره

چون ابر باران ناله کردم از دنیایی که نامردی بسیاره

هی روزگار چشمای من خونه حالم خرابه از تو داغونه

چون برگ پاییزمو افتادم از چشم دنیایی که دلخونه

دانلود آهنگ به آغوش تو محتاجم علی رزاقی

دانلود

به آغوش تو محتاجم بغل کن خستگی هامو

یه جوری باورم کن تا بفهمی قلب تنهامو

من از کابوس شب دور و به صبحِ بوسه نزدیکم

به من قدرت بده با عشق توانم کم شده از غم

کمک کن زندگی با تو یه راه بی خطر باشه 

قشنگه خونه باشی و یه عاشق پشتِ در باشه

اگه حال دلم خوبه سکوتم معجزه کرده

و گرنه خوب میدونم که درد از هر طرف درده

دانلود آهنگ ای فلک خسته شدم علی رزاقی

دانلود

ای فلک خسته شدم مرغِ پر بسته شدم 

کور شدم ز هجرِ یار بس که وابسته شدم

توو آسمونِ دلِ من پرنده پر نمیزنه

کلبه ی غمزده ام کسی سر نمیزنه

هر چی غم مالِ منه ای یار دل پرخونِ منه؛ ای یار

خسته از دستِ زمونه یار خسته از هر آشنایم یار